Der skulle nu være lys uden for de tre opgange, som manglede lys (11, 13 og 15).
Pærerne bliver skiftet i indkørslen ude fra vejen i næste uge, og de tre lamper i carportene ved rækkehusene, som ikke virker, er der bestilt udskiftninger til – som forhåbentlig også kommer i næste uge.
I må meget gerne skrive til mig (kontoret@e-parken.dk), hvis der skulle blive mere med det 💡
Ha’ en skøn weekend ☀️

