**Nyhed: Robotplæneklipper til skråningen ved rundkørslen nr. 313** 

Vi har taget et nyt skridt for at vedligeholde vores grønne områder på en sikker og effektiv måde. Da skråningen ved rundkørslen nr. 313 er for stejl til at blive slået med de maskiner, vi normalt bruger, har vi investeret i en robotplæneklipper til opgaven. 

Denne robotplæneklipper er udstyret med avanceret kamerateknologi, som sikrer, at den automatisk stopper, hvis mennesker eller dyr kommer i vejen. Den gør det muligt for os at holde skråningen velplejet, uden risiko for at vælte med traditionelle maskiner. 

Vi ser frem til at følge robotten i aktion og glæder os over en mere sikker løsning til vores grønne områder! 

sorte nedfald fra vores tag jeg haft kontakt med vores tag mand omkring det med det sorte nedfald her er hans svar

Som vi talte om på tlf. stammer den sorte “krymmel”  fra udtørret alge belægning påført fra naturen, der løsner sig og blæser ned, dette er resultatet af den stadig renere luft, der omgiver os.

Før i tiden var der en del svovlsyre i luften, der gjorde det svært for alger at overleve.

Man kan desværre ikke feje det væk da meget af det klister fast til taget

Jeg håber ovenstående giver mening.

Venlig hilsen/Kind regards,

Svend-Erik Kyhn

TIL ALLE SOM BOR I RÆKKEHUSE

Det er en fejl at der er delt sedler ud til dem som bor i rækkehuse om Ventilationsrens det skulle kun være delt ud til dem som bor i lejligheder det beklager vi naturligvis

Mvh Kaizer Jensen

Ejendomsinspektør

Lade Standerne fra Clever

Kære beboere i Eremitageparken,                                                                               21-01-25

Vi er glade for at kunne meddele, at lade standerne fra Clever nu er aktive alle steder

                            •                    

Med venlig hilsen,

 Ejendomskontoret

Udskriften af el-skabe den 27-11-24

Vi har fået til opgave af Radius Elnet A/S at udskifte ovennævnte el-skab ved nr 367-207-19 mellem kl 11 til 15 i gruppe 3-2-1 og  ved nr 307 melem kl 8 til 12 I forbindelse med udskiftningen vil strømmen blive afbrudt , Radius informerer selv de berørte kunder, via deres sms service, ca. en uge inden. Vi vil søge at være til mindst mulige gene for beboerne og skulle der være spørgsmål jeg kan være behjælpelig med er du naturligvis velkommen til at kontakte mig på nedenståend

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Merete Lassen
Entrepriseleder
Direkte: +45 28 29 66 46
Email: mel@nordkysten.dk

Clever.

opdatering på installationsforløbet for lade løsningen for elbiler

Status er, at vi desværre er nødt til at vente udskiftning af kabelskabe i Eremitageparken. Dette bliver udført af forsyningen, og vi er desværre underlagt deres planlægning. De har meddelt os udskiftning i slutningen af november. Vi beklager den forlængede ventetid, men det er desværre ude af vores hænder. 
Vi følger naturligvis løbende op på sagerne, og holder jer orienteret.

Med Venlige Hilsen

Clever

Kære fjernvarmekunde

D.17/10-2024 skal vi have skiftet et stykke fjernvarmerør.

Det betyder desværre, at vi på dagen sænker trykket i vores fjernvarmelevering og leverer mindre varme fra kl.7.00 til kl.21.00.

Vi beklager de gener dette kan medføre

Med venlig hilsen

Vestforbrænding fjernvarme